Шортанды аудандық ауруханасы

Қазақстан, Шортанды (Шортандинский район, Акмолинская обл.), Дзержинский к-сі, 1
+7 (71631) 7 99 00
+7 (71631) 7 99 04
Жаңалықтар
Вернуться к списку |

ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ БАҚЫЛАУ ҚЫЗМЕТІ

Қазақстан Республикасындағы негізгі Заң Қазақстан Республикасының Конституциясы болып табылатыны бәрімізге белгілі. Конституцияның 29-бабының 1-тармағында Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын сақтауға құқығы бар деп жазылған және 2-тармақта Қазақстан Республикасы азаматтарының заңда белгіленген тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін тегін алуға құқығы бар деп жазылған.

Медициналық көмекке, медициналық қызметке қатысты барлық мәселелер ҚР-дағы Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы кодекспен регламенттелген. Мәселен, Кодекстің 35-бабының 1-тармағы медициналық қызметтер (көмек) сапасының сараптамасы жеке және заңды тұлғалар, яғни медициналық ұйымдар ұсынатын медициналық қызметтер сапасының деңгейі бойынша қорытынды шығару үшін жүзеге асырылатын ұйымдастырушылық, талдамалық және практикалық іс-шаралардың жиынтығы болып табылады.

Осы баптың 2 тармағында   медициналық қызметтер (көмек) сапасының сараптамасы ішкі және сыртқы болып бөлінеді деп жазылған.

Осы баптың 3тармағы ішкі тексеруді жүргізу үшін әрбір медициналық мекемеде пациентті қолдау қызметін және ішкі тексеру – бақылауды (бұдан әрі - ПҚжІБ) құруды реттейді.

Пациентті қолдау және ішкі  бақылау  қызметі медициналық көмекті ұйымдастыруға, медициналық ұйымның клиникалық қызметіне тұрақты талдау жүргізеді, медициналық көмек көрсету тәртібі мен стандарттарын бұзу фактілерін, медициналық оқиғаны анықтайды, сондай-ақ пациенттің өтініштерін бес күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде қарайды. Егер ПҚж ІБҚ сарапшылары қандай да бір себептермен өтініш берушіге жауап дайындауға үлгермесе, онда өтініш берушіге жауап берудің кешігу себебін түсіндіре отырып, жауап беру мерзімін ұзарту туралы алдын ала жауап жіберіледі. Сараптама нәтижелері бойынша ПҚж ІБҚ медициналық ұйымның басшысына анықталған себептерді жою және көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын арттыру жөнінде ұсыныстар енгізеді.

Бұл қызмет Шортанды аудандық ауруханасында да құрылған, бұл қызмет бойынша сенім телефоны 8 716 31 7 99 04. Сонымен қатар, әрбір азамат ұялы телефонынан WA - қа 8 700 317 99 05 нөміріне жазбаша немесе дауыстық хабарлама жібере алады.

 Бір жыл ішінде аурухананың ПҚжІБҚ 200-ге жуық адам хабарласады. Өтініштердің басым бөлігі Астана және Көкшетау қалаларының емдеу мекемелеріне Емдеуге жатқызу бюросының порталы арқылы жолдамалардың кешіктірілуіне байланысты. Пациенттерді зертханалық және аспаптық зерттеулердің нәтижелерін кеш алу да алаңдатады. Өтініш берудің тағы бір себебі – тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі аясында дәрі-дәрмек алу. Бұл өте ауыр сұрақ, өйткені, сатып алумен және жеткізумен басқа мекемелер шұғылданады. Ауруханаға жеткізілген дәрілерді медицина қызметкерлері жазып береді. Көбінесе жеткізілімдер кешіктіріледі және толық көлемде емес, өйткені фармацевтикалық компаниялар кейбір дәрі-дәрмектерді мемлекеттік сатып алу бойынша жеткізбейді.

Сондай-ақ, сұраныстардың бір себебі жұмыс орнында дәрігер маманның болмауы. Медицинада жиі мамандарды оқыту, түрлі кездесулерге іссапарлар, ауданды аралау болып тұрады және бұл қабылдау кестесінің бұзылуына әкеп соғуы мүмкін. Елді мекендерден шығар алдында барлық науқастарды аурухананың қабылдау бөліміне алдын ала 8 716 31 7 99 00 телефоны арқылы хабарласуын сұраймыз. Медицина қызметкерлерінің этика және деонтология нормаларын бұзу фактілері туралы шағымдар әлдеқайда аз түседі.

Барлық өтініштер ПҚжІБҚ  қаралады, алдымен медицина қызметкерлерінің түсіндірме жазбаларын ұсынумен, құжаттаманы сараптаумен және жауаптар берумен талданады. Өтініштерді талдау кезіндегі басты мәселе – заң бұзушылықтардың себептерін анықтау, түпкі себептерін талдау, қызметкерлер арасында түсіндіру жұмыстарын жүргізу, қажет болған жағдайда оларды қайта даярлау, кадрларды ауыстыру, құрал-жабдықтар мен медициналық жабдықтар сатып алу арқылы жою! Барлық Шортанды тұрғындарына жоғары тұрған органдарға жазған өтініштеріңіз қалай болғанда да біздің ауруханаға жіберілетінін және ПҚжІБҚ тарапынан әрі қарай талдау жүргізілетінін хабарлау қажет деп санаймын. Тек мәселені шешуге ұзақ уақыт кетеді. ПҚжІБҚпациенттердің алынған медициналық көмектің сапасына қанағаттану деңгейін анықтау және ПҚжІБҚ қызметін бағалау үшін мерзімді түрде пациенттерге сауалнама жүргізеді. Қазіргі уақытта берілген сілтемені пайдалана отырып, сіз сауалнама жүргізіп, Шортанды АА қызметіне қаншалықты қанағаттанғаныңызды, аурухананың ПҚжІБҚ туралы білетініңізді немесе бізге хабарласқаныңызды көрсете аласыз.

             ПҚжІБҚайналысатын тағы бір ұйымдастырушылық мәселе – «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды жүзеге асыру туралы» 2024 жылғы 1 қыркүйектегі өзгерістермен толықтырылған Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 16 қарашадағы № 405-V ҚР Заңының орындалуы. Жыл сайын бұл заңға түзетулер енгізілуде: медициналық қызмет көрсету аясын кеңейту, жарналар мен төлемдердің мөлшерін және төлемдер түрін өзгерту. 

Жыл басында ПҚжІБҚқызметкерлері осы мәліметтердің барлығын медицина қызметкерлеріне, аурухана бөлімшелеріндегі тіркелген тұрғындарға, дәрігерлік амбулаторияларға, әлеуметтік желілерге жеткізіп, шетел азаматтарының сақтандыру жағдайын нақтылауға көмектеседі.

Республикамыздың денсаулық сақтау жүйесіне цифрландырудың енгізілуіне байланысты тұрғындар мен облысымыздың медициналық қызметтерді алуы бойынша электронды кері байланыс орнату мүмкіндігі бар. Дегенмен, бұл шолулардың мағынасын бәрі бірдей түсінбейді. Кейбір пациенттер шолуды қалдырғысы келмейтінін атап өтеді, ал мұндай шолу теріс деп есептеледі. Ал ПҚжІБҚ медицина қызметкерлері бұл науқастармен түсіндіру жұмыстарын жүргізуге мәжбүр. Сондықтан, шолу жасаған кезде мұқият және жауапкершілікпен қарауларыңызды сұраймыз! Құрметті жерлестер, медициналық қызмет көрсету сапасына қатысты сұрақтарыңыз болса, біз диалогқа дайынбыз! Баршаңызға денсаулық пен амандық тілеймін!

Шортанды АА ІБжПҚҚ басшысы   Кизаева М.Д.


Сұрақ қою Пікір қалдыру Емханаға қоңырау шалу